Besök svereggae.se istället!

Kära läsare. Nu är sajten svereggae.se i skarpt läge. Det återstår en del putsande och ni kan räkna med att det händer en del förändringar de kommande veckorna, men nu är jag såpass nöjd med sajten att jag släpper ut den. Det här betyder att svenskreggae.blogspot.com inte uppdateras och ni ska istället besöka svereggae.se för nyheter. Hela arkivet härifrån är överflyttat. Hoppas ni kommer trivas på nya adressen! :)

11 maj, 2009

The Dubinvestigator - Black Room Melody

Det här minns jag inte mycket av hur jag hittade eller vem det är. Jag kopplar det till Göteborg och till Dubcall. Men det är hur som helst jäkligt bra dub. Kanske går det att hitta på nätet, tror nämligen att jag laddade ner hela albumet lagligt från en hemsida. Det är mer åt UK-hållet, ungefär som Jätten Finn. Albumet heter Nethermost Dubarchive.

Om någon av er sitter inne på kunskap om The Dubinvestigator, sprid den till mig! :)

Inga kommentarer: