Besök svereggae.se istället!

Kära läsare. Nu är sajten svereggae.se i skarpt läge. Det återstår en del putsande och ni kan räkna med att det händer en del förändringar de kommande veckorna, men nu är jag såpass nöjd med sajten att jag släpper ut den. Det här betyder att svenskreggae.blogspot.com inte uppdateras och ni ska istället besöka svereggae.se för nyheter. Hela arkivet härifrån är överflyttat. Hoppas ni kommer trivas på nya adressen! :)

08 juni, 2009

Alborosie del 2

Okej, okej. Jag frångår mina dubinlägg men bara i kväll också. Eftersom mitt klipp från i går redan visats över 200 gånger på You Tube (för mig är det överväldigande hur snabbt filmer på tuben slår igenom) så tänker jag bjuda på två bonusklipp med Alborosie. Det är en bit av låten America från kommande skivan Escape from Babylon, så är det några minuter med publikfavoriten Kingston Town. Tyvärr blev minneskortet fullt och jag fick enbart plats med tre minuter av den cirka tio minuter långa versionen.



Inga kommentarer: