Besök svereggae.se istället!

Kära läsare. Nu är sajten svereggae.se i skarpt läge. Det återstår en del putsande och ni kan räkna med att det händer en del förändringar de kommande veckorna, men nu är jag såpass nöjd med sajten att jag släpper ut den. Det här betyder att svenskreggae.blogspot.com inte uppdateras och ni ska istället besöka svereggae.se för nyheter. Hela arkivet härifrån är överflyttat. Hoppas ni kommer trivas på nya adressen! :)

04 juni, 2009

Rootvälta - Knowledge of dub

Hade tydligen missat Rootvälta i min genomgång. Det här spåret är från skivan In session (2000). Rootvälta, som gjort ett av de roligare svenska reggaeskivomslagen, dock ej till den här skivan.

Jag trodde svenska reggaearkivet skulle innehålla fler försök än jag räknat upp. Min princip hittills har varit att tipsa om en låt per artist. Nu, efter en månads bloggande, måste jag redan gå in på låttips nummer två per artist.

Nu kanske det är läge att ni tipsar mig om bra svensk dub som jag inte redan skrivit om. Förnya min smak lite! Jag väntar med spänning på Junior Naturals debutplatta t ex som jag vet kommer innehålla dub, men vad är mer på gång. Tipsa mig så lyssnar jag och tipsar andra.

Inga kommentarer: