Besök svereggae.se istället!

Kära läsare. Nu är sajten svereggae.se i skarpt läge. Det återstår en del putsande och ni kan räkna med att det händer en del förändringar de kommande veckorna, men nu är jag såpass nöjd med sajten att jag släpper ut den. Det här betyder att svenskreggae.blogspot.com inte uppdateras och ni ska istället besöka svereggae.se för nyheter. Hela arkivet härifrån är överflyttat. Hoppas ni kommer trivas på nya adressen! :)

12 juni, 2009

En banger tipsar om Social Living Sounds

Jag vet att det är svagt att missa en fet soundsystemkväll på hemmaplan men det passar inte min plan i dag. Så istället för att sent ikväll bjuda er på bilder och recension från Meditative Sounds, Dub Tribulation och Jah Massive på Fyrispark i Uppsala får det bli ett låttips.

Social Living Sounds feat. B.E.Mann - Cool meditation (Dub version) är låten för i dag. För mig stötte jag på Social Living Sounds första gången för en månad sedan ungefär. Det var RG Magazines förtjänst, för låten var med på den #1 MP3-skiva. Tydligen är det här stockholmare, och vid tillfälle ska jag definitivt lyssna mig på deras Myspace-sida för mer bra låtar. RG Magazine är värt en chans om ni inte köpt nummer ett. Jag har försökt fiska med Björn "Color Blind" om när nummer två kommer ut men det kunde han inte svara på. Vi får hålla till godo med ettan så länge. :)

Inga kommentarer: