Besök svereggae.se istället!

Kära läsare. Nu är sajten svereggae.se i skarpt läge. Det återstår en del putsande och ni kan räkna med att det händer en del förändringar de kommande veckorna, men nu är jag såpass nöjd med sajten att jag släpper ut den. Det här betyder att svenskreggae.blogspot.com inte uppdateras och ni ska istället besöka svereggae.se för nyheter. Hela arkivet härifrån är överflyttat. Hoppas ni kommer trivas på nya adressen! :)

01 juni, 2009

Slutröstat!

Första frågan jag ställde till er i bloggen var: Vilken dublåt tycker du hittills bäst om? Det var alltså utifrån de låtar jag tipsat om. Nu har bloggredaktionen slitit sitt hår (det gick fort), räknat och räknat (det är varmt ute så det tog lite tid) och följande slutresultat är Dubens sanning hittills:
  1. Finn the Giant - War Times Dub 37.5%
  2. Internal Dread - It's all about the dub 25%
  3. Kultiration - Det som låter fel i örat 25%
  4. Ital Skurk - Knäckt Dub 12.5%
Eftersom jag är sanningssägare kan jag inte dölja att röstantalet var knappt, åtta röster blev det. Vi får väl se om det är värt besväret att genomföra fler pollar... :)

Grattis Finn till segern i dubröstningen! Jag bjuder på låten för de som inte hört den! Vill du inte ladda ner den, kan du lyssna online.

Inga kommentarer: