Besök svereggae.se istället!

Kära läsare. Nu är sajten svereggae.se i skarpt läge. Det återstår en del putsande och ni kan räkna med att det händer en del förändringar de kommande veckorna, men nu är jag såpass nöjd med sajten att jag släpper ut den. Det här betyder att svenskreggae.blogspot.com inte uppdateras och ni ska istället besöka svereggae.se för nyheter. Hela arkivet härifrån är överflyttat. Hoppas ni kommer trivas på nya adressen! :)

25 augusti, 2009

Guvernören släpper nytt!

I förra veckan listade jag årets plattor och kommande plattor. Inte kunde jag då ana att Governor Andy, som redan släppt en platta i år, ska komma med ytterligare två(!) innan årsskiftet.

Det är Reggae Galore som tipsar om en intervju Guvernören gjorde med SVT innan Uppsala reggaefestival. Där berättar han att det blir en svenskspråkig och engelskspråkig platta innan jul. Han börjar få upp tempot, den gode Anders!

2 kommentarer:

Lars sa...

Jag håller mina tummar för en blytung rootsplatta på svenska... typ Visor från Israel tolv stammar :-)

Har alltid tyckt hans rootsmaterial är överlägset hans partyglada stil.

Lars sa...

Visor från Israels Tolv Stammar... ska det givetvis stå.