Besök svereggae.se istället!

Kära läsare. Nu är sajten svereggae.se i skarpt läge. Det återstår en del putsande och ni kan räkna med att det händer en del förändringar de kommande veckorna, men nu är jag såpass nöjd med sajten att jag släpper ut den. Det här betyder att svenskreggae.blogspot.com inte uppdateras och ni ska istället besöka svereggae.se för nyheter. Hela arkivet härifrån är överflyttat. Hoppas ni kommer trivas på nya adressen! :)

11 september, 2010

Tåglåten

Här var jag lite långsam och i min uppsamling av sommaren så missade jag The Key och Fredrik Mikaelsson. Men här är den nu, Tåglåten.



- Den är en del i ett projekt som ska utmynna i en EP på svenska där jag har tänkt att alla låtar ska vara samarbeten med andra svenska reggaeartister. Jag vet dock inte när den kommer att vara färdig eftersom jag inte har så där jättemycket tid till förfogande just nu, säger Heikki "The Key" Carlsson.

The Key har en fullängdskiva i bagaget också, It's A Wonderful World… If You're Rich (2008).

Inga kommentarer: