Besök svereggae.se istället!

Kära läsare. Nu är sajten svereggae.se i skarpt läge. Det återstår en del putsande och ni kan räkna med att det händer en del förändringar de kommande veckorna, men nu är jag såpass nöjd med sajten att jag släpper ut den. Det här betyder att svenskreggae.blogspot.com inte uppdateras och ni ska istället besöka svereggae.se för nyheter. Hela arkivet härifrån är överflyttat. Hoppas ni kommer trivas på nya adressen! :)

10 september, 2010

Tänk - och rösta sen!

Tio av de drygt 70 nominerade skivorna i omröstningen om 00-talets bästa album.
Det pågår ju en ytterst seriös omröstning i bloggen. Vilka artister gjorde de bästa plattorna under 00-talet (åren 2000-09)? Hittills har det kommit ett relativt stort gäng med röster, men jag förväntar mig många fler innan september månads utgång. Jag noterar också att det är killar som har röstat. Kom igen tjejer, gör er röst hörd!

Hela listan på nominerade album hittar du här.

2 kommentarer:

Elin sa...

Helt Off "I Huset" får min röst!

Prince Herring sa...

Elin, du får rösta på fem skivor ur listan och helst mejla till princeherring@gmail.com :)