Besök svereggae.se istället!

Kära läsare. Nu är sajten svereggae.se i skarpt läge. Det återstår en del putsande och ni kan räkna med att det händer en del förändringar de kommande veckorna, men nu är jag såpass nöjd med sajten att jag släpper ut den. Det här betyder att svenskreggae.blogspot.com inte uppdateras och ni ska istället besöka svereggae.se för nyheter. Hela arkivet härifrån är överflyttat. Hoppas ni kommer trivas på nya adressen! :)

02 februari, 2010

Var ska det sluta?

Jag är så evigt tacksam för att ni hittar min blogg om svensk reggae. På tre månader har antalet besökare i det närmaste fördubblats! I januari nåddes nästan 2 500 unika besök. Enligt min räknare betyder det att om man besöker bloggen flera gånger per dag så registreras bara det första. Om man däremot besöker två dagar i rad så är det två besök.

Jag satte som mål att någon gång under början av året spräcka 2 000 unika besök på en månad. I januari blev det alltså nästan 2 500. Jag ska verkligen jobba för att hålla kvaliteten uppe så att ni stannar kvar som läsare. Utan er stannar bloggen.

Tack också för ert stöd på Facebook. :)

Inga kommentarer: