Besök svereggae.se istället!

Kära läsare. Nu är sajten svereggae.se i skarpt läge. Det återstår en del putsande och ni kan räkna med att det händer en del förändringar de kommande veckorna, men nu är jag såpass nöjd med sajten att jag släpper ut den. Det här betyder att svenskreggae.blogspot.com inte uppdateras och ni ska istället besöka svereggae.se för nyheter. Hela arkivet härifrån är överflyttat. Hoppas ni kommer trivas på nya adressen! :)

02 december, 2009

Internal Dread i Thailand

Ibland får jag uppdateringar av Internal Dread om vad som är på gång. Följande mejl damp ner i korgen det senaste dygnet:

"Jag är nu i Bangkok, ska imorgon (läs i dag) vara med på en spelning med Jahdub & Tbone här i Bangkok. Jag har träffat Jahdub tidigare, varit hemma hos honom och mixat i hans fantastiska studio. Han jobbar mycket med dub och har Thailands äldsta reggae/ska band sen 20 år tillbaka. Jahdub och jag planerar gig och studio sessions ihop."

Och medan vi ändå är inne på Internal Dread, hans ännu osläppta instrumentala album Melodica Buffet kommer firas med en spelning i Uppsala 29 januari. Som jag förstår det kommer också låtar från hans kommande vokala album Food att framföras.

Inga kommentarer: