Besök svereggae.se istället!

Kära läsare. Nu är sajten svereggae.se i skarpt läge. Det återstår en del putsande och ni kan räkna med att det händer en del förändringar de kommande veckorna, men nu är jag såpass nöjd med sajten att jag släpper ut den. Det här betyder att svenskreggae.blogspot.com inte uppdateras och ni ska istället besöka svereggae.se för nyheter. Hela arkivet härifrån är överflyttat. Hoppas ni kommer trivas på nya adressen! :)

02 juni, 2010

Kalendern uppdaterad

Vill återigen puffa lite för min kalender som är en finfin sak om man vill se reggae live eller vill ut och stuffa lite. Jag uppdaterar kalendern varje vecka med evenemang som artister och bokare skapar på Facebook och sedan bjuder in Prince Herring till. Lätt som plätt har vi en gemensam kalender för reggae i Sverige. Om det är några som vill synas i Sveriges mest lästa reggaeblogg är det bara att höra av sig med en inbjudan. Tänk om man bara kunde gå på allt som ni bjuder in mig till...

Om ni som artister/bokare med säkerhet vill komma med, hör av er minst en vecka innan. Jag måste nämligen manuellt uppdatera kalendern och jag orkar inte göra det mer än en gång i veckan.

Inga kommentarer: