Besök svereggae.se istället!

Kära läsare. Nu är sajten svereggae.se i skarpt läge. Det återstår en del putsande och ni kan räkna med att det händer en del förändringar de kommande veckorna, men nu är jag såpass nöjd med sajten att jag släpper ut den. Det här betyder att svenskreggae.blogspot.com inte uppdateras och ni ska istället besöka svereggae.se för nyheter. Hela arkivet härifrån är överflyttat. Hoppas ni kommer trivas på nya adressen! :)

29 november, 2009

Har var helgen?

Så har ytterligare en helg med reggaespelningar kommit halvvägs. I fredags spelade Syster Sol och Governor Andy i Göteborg. Kalle Baah firade 30 år i Norrköping på lördagskvällen. Är det någonstans man borde ha varit som svensk reggaenörd så var det där. Ett alternativ i Uppsala var Meditative Sounds som spelade. I Stockholm kunde man se och höra Trinity Soundsystem. Inget av detta såg jag eftersom jag både var uppbokad på en namngivningsmiddag sedan länge och dessutom gått i däck av en förkylning.

Helgens andra höjdpunkt är Barrington Levy på Göta Källare i Stockholm i kväll. Ni får ha det så kul där i kväll, ni som ska dit. Själv intar jag soffläge och försöker mejsla ut idéer till kommande blogginlägg.

Inga kommentarer: