Besök svereggae.se istället!

Kära läsare. Nu är sajten svereggae.se i skarpt läge. Det återstår en del putsande och ni kan räkna med att det händer en del förändringar de kommande veckorna, men nu är jag såpass nöjd med sajten att jag släpper ut den. Det här betyder att svenskreggae.blogspot.com inte uppdateras och ni ska istället besöka svereggae.se för nyheter. Hela arkivet härifrån är överflyttat. Hoppas ni kommer trivas på nya adressen! :)

17 september, 2009

Från demoscenen: Madoun

Det var ju en kille, Madoun, som skrev en kommentar att jag skulle lyssna på hans reggae, så jag gjorde det.

Jag ska inte vara för hård mot en demoartist. Sången är inte helt klockren men jag har hittat en av nio låtar som fastnade och det är Respect som är en skön dancehall-dänga. Keep on keeping on!

1 kommentar:

Anonym sa...

thanks for putting it out man :)


http://www.youtube.com/watch?v=ph6--Hz-VDI

checka gärna denna och se om du gillar den

Mvh Madoun PEace