Besök svereggae.se istället!

Kära läsare. Nu är sajten svereggae.se i skarpt läge. Det återstår en del putsande och ni kan räkna med att det händer en del förändringar de kommande veckorna, men nu är jag såpass nöjd med sajten att jag släpper ut den. Det här betyder att svenskreggae.blogspot.com inte uppdateras och ni ska istället besöka svereggae.se för nyheter. Hela arkivet härifrån är överflyttat. Hoppas ni kommer trivas på nya adressen! :)

24 september, 2009

Söt inspiration

Det här är inte en efterhandskonstruktion, vill få det klargjort först. Jag har i dag känt lite idétorka gällande bloggen. Helt plötsligt ser jag min dotter ståendes vid högtalaren och dansar. Det är sällan jag får det på film, för kameran är för långt borta och så hinner hon sluta innan jag har filmat. Men nu! Jag fick henne på film. Och till vilken låt! Det kunde inte passa bättre! I Need Your Sweet Inspirations av The Pioneers. Gammal skön rootsreggae. Spana in klippet! Tyvärr måste ni svänga på datorn eftersom jag inte vet hur man roterar filmer 90 grader...



Som bonus får ni hela låten!

Inga kommentarer: