Besök svereggae.se istället!

Kära läsare. Nu är sajten svereggae.se i skarpt läge. Det återstår en del putsande och ni kan räkna med att det händer en del förändringar de kommande veckorna, men nu är jag såpass nöjd med sajten att jag släpper ut den. Det här betyder att svenskreggae.blogspot.com inte uppdateras och ni ska istället besöka svereggae.se för nyheter. Hela arkivet härifrån är överflyttat. Hoppas ni kommer trivas på nya adressen! :)

12 september, 2009

Påtryckning

Nämen, vad kul! I kväll kom första påtryckningsförsöket! Jag har väntat på att någon skulle skriva något i stil med: "lyssna på mina låtar också". Jag ska absolut lyssna på Madouns musik. Kanske någon av er har lyssnat redan?

I övrigt har det varit en tuff vecka och inspirationen rinner inte riktigt till. I morgon kommer det komma en text om svensk reggaes svacka, 90-talet, men också tips på vad som var bra.

1 kommentar:

Lars sa...

Snart är du en maktfaktor som kan lämna gråtande artister, band och producenter i ett spår bakom dig.

Imorgon den svenska reggaescenen, i övermorgon världen.