Besök svereggae.se istället!

Kära läsare. Nu är sajten svereggae.se i skarpt läge. Det återstår en del putsande och ni kan räkna med att det händer en del förändringar de kommande veckorna, men nu är jag såpass nöjd med sajten att jag släpper ut den. Det här betyder att svenskreggae.blogspot.com inte uppdateras och ni ska istället besöka svereggae.se för nyheter. Hela arkivet härifrån är överflyttat. Hoppas ni kommer trivas på nya adressen! :)

08 oktober, 2010

Anayah Roots till Italien

Sex dagar i Italien ska sångerskan Anayah Roots göra. Det blir intensiva dagar, berättar hon för Svenska Reggaebloggen.

- Jag samarbetar med ett sound där nere som heter Mystical Powa Warriors och i december eller januari är det tänkt att de ska släppa två 10"-are med mig, med låtarna Corrupted och Luv Luv Luv. Nu ska jag in i studion för att bland annat spela in ny låt, men också lägga melodica på några spår. Det blir också gig när jag är där. Fulla dagar, sen blir det hemfärd för att fortsätta mitt albumarbete som är i full gång i Göteborg.

Anayah berättar att en ny låt från den kommande plattan, som släpps i början av nästa år, precis är klar.

- Babylon Are Murderer, den kommer jag lägga upp en version av på olika forum. Den har lite MC-vibe. Det är ett samarbete med en fransk producent som heter Little Judah.

Inga kommentarer: