Besök svereggae.se istället!

Kära läsare. Nu är sajten svereggae.se i skarpt läge. Det återstår en del putsande och ni kan räkna med att det händer en del förändringar de kommande veckorna, men nu är jag såpass nöjd med sajten att jag släpper ut den. Det här betyder att svenskreggae.blogspot.com inte uppdateras och ni ska istället besöka svereggae.se för nyheter. Hela arkivet härifrån är överflyttat. Hoppas ni kommer trivas på nya adressen! :)

11 oktober, 2010

Svensk dub i Frankrike

Fick precis nu veta att artisten Fischerman från Uppsala får sin musik spelad i en fransk radiokanal, som verkar vara någon slags studentradio. Programmet heter Ital Corner, kanalen heter Radio Dijon Campus 92.2. Hursomhelst, programmet finns att ladda ner på den här länken, lyssna när ni hinner eller lyssna just nu när det sänds. Fischerman berättar om killen bakom radioprogrammet och hur de fick kontakt.

- Han hittade mig på Myspace, har jag för mig, för något år sedan och ville ha grejer att spela på sitt soundsystem och till radion. Vi har ganska mycket kontakt numera. Trevlig kille.

All musik som spelas är producerad i Fischermans hemmastudio. För mer musik från Fischerman, besök hans space.

Inga kommentarer: