Besök svereggae.se istället!

Kära läsare. Nu är sajten svereggae.se i skarpt läge. Det återstår en del putsande och ni kan räkna med att det händer en del förändringar de kommande veckorna, men nu är jag såpass nöjd med sajten att jag släpper ut den. Det här betyder att svenskreggae.blogspot.com inte uppdateras och ni ska istället besöka svereggae.se för nyheter. Hela arkivet härifrån är överflyttat. Hoppas ni kommer trivas på nya adressen! :)

25 oktober, 2009

Knepet att få ihop det

Jag råkade på basisten i Rootvälta, Jan Gävert, efter spelningen i Uppsala på lördagskvällen. En riktigt trevlig prick, visade det sig. Vi snackade lite om vart Rootvälta är på väg och jodå, det fanns gott om nya låtar.

Men ni spelade inga av dem live. Jag kände igen alla låtar ni spelade.


- Ja, vi har bestämt oss för att inte göra som vi brukar. Nu håller vi på alla låtar tills vi har en platta färdig.

När blir det ny platta då?


- Förhoppningsvis under 2010. Det är mycket som ska klaffa. Själv har jag tre småbarn.

Så pratade vi vidare lite om livspusslet. Och så tyckte han det var roligt med bloggen. Jag fick hans mejladress och har mejlat bloggadressen så nu är Jan G (i gröna tröjan och jeansen) läsare också. Kul!

Inga kommentarer: