Besök svereggae.se istället!

Kära läsare. Nu är sajten svereggae.se i skarpt läge. Det återstår en del putsande och ni kan räkna med att det händer en del förändringar de kommande veckorna, men nu är jag såpass nöjd med sajten att jag släpper ut den. Det här betyder att svenskreggae.blogspot.com inte uppdateras och ni ska istället besöka svereggae.se för nyheter. Hela arkivet härifrån är överflyttat. Hoppas ni kommer trivas på nya adressen! :)

02 oktober, 2009

Första lyssningen på Liberator

Nu har jag fått tummen ur och börjat lyssna på Stand and deliver, Liberators comebackskiva som släpptes för två veckor sedan. Än så länge är jag inne på första lyssningen, samtidigt som jag springer runt med bollar och läser sagor för ettåringen. För att göra en rättvis recension måste jag lyssna mer noggrannt men hittills låter det bra, kan jag avslöja. Gammal god form, låter det som.

1 kommentar:

Lurholm sa...

Jag såg Liberator live på Malmöfestivalen i augusti, och de lät precis som på den gamla goda tiden (90-talet, alltså!). Betydligt bättre än jag hade förväntat mig, med tanke på deras ganska tråkiga förvandling till rockband för några år sen.