Besök svereggae.se istället!

Kära läsare. Nu är sajten svereggae.se i skarpt läge. Det återstår en del putsande och ni kan räkna med att det händer en del förändringar de kommande veckorna, men nu är jag såpass nöjd med sajten att jag släpper ut den. Det här betyder att svenskreggae.blogspot.com inte uppdateras och ni ska istället besöka svereggae.se för nyheter. Hela arkivet härifrån är överflyttat. Hoppas ni kommer trivas på nya adressen! :)

18 oktober, 2009

Trippen över

Eftersom jag lovat mig själv, och kanske också er, att bloggen ska uppdateras varje dag så slet jag häcken av mig tidigare i veckan och massproducerade en veckas notiser/artiklar på en kväll. Men nu är jag tillbaka vid datorn efter en semesterresa över halva Sverige.

Det har kommit några kommentarer här i bloggen som jag ska ge mig i kast med. Det har också kommit mejl från en tidigare okänd artist till mig, som jag ska lyssna på. Spännande! Zilverzurfs skiva har kommit med posten, den är ännu olyssnad. Mycket kul bloggande att se fram emot i veckan, alltså.

Men efter 7½ timma vid ratten, med en ettårig dotter och en åksjuk fru bredvid, så blir det inte mer nyproducerat i kväll än så här.

Inga kommentarer: