Besök svereggae.se istället!

Kära läsare. Nu är sajten svereggae.se i skarpt läge. Det återstår en del putsande och ni kan räkna med att det händer en del förändringar de kommande veckorna, men nu är jag såpass nöjd med sajten att jag släpper ut den. Det här betyder att svenskreggae.blogspot.com inte uppdateras och ni ska istället besöka svereggae.se för nyheter. Hela arkivet härifrån är överflyttat. Hoppas ni kommer trivas på nya adressen! :)

18 april, 2010

Recensenter sökes

Är det någon av er läsare som skulle tycka det vore kul att skriva för Svenska Reggaebloggen? Som förälder till två barn under två år har jag svårt att komma iväg på spelningar i Uppsala, ännu svårare utanför kommunen. För att bredda bloggens konsertbesökande och dansande till ljudsystemkvällar undrar jag därför om någon/några av er är sugna på att testa? Det finns inte en krona att tjäna då jag gör allt arbete ideellt. Se det istället som en möjlighet för dig själv att testa recenserandet och att bli publicerad i det nischade bloggformatet. Du når relativt många läsare också, drygt 100 dagligen.

Mejla mig om du är intresserad.

1 kommentar:

Jonas/kamelbulle sa...

På tal om något annat. Jag måste tipsa dig om en finsk Reggaeartist som är asfet! "Raappana" http://open.spotify.com/artist/7m7tqSW9C7alkliDAZYvF0 Jag rekommenderar låten "Maasta Maahan". Kanske något att skriva om. ifall du gillar!