Besök svereggae.se istället!

Kära läsare. Nu är sajten svereggae.se i skarpt läge. Det återstår en del putsande och ni kan räkna med att det händer en del förändringar de kommande veckorna, men nu är jag såpass nöjd med sajten att jag släpper ut den. Det här betyder att svenskreggae.blogspot.com inte uppdateras och ni ska istället besöka svereggae.se för nyheter. Hela arkivet härifrån är överflyttat. Hoppas ni kommer trivas på nya adressen! :)

28 mars, 2010

Önskereportaget

Vad vill ni läsa i bloggen framöver? Är det någon aktuell artist som förtjänar uppmärksamhet som Svenska Reggaebloggen har missat? Eller är det någon person från förr som ni tycker att fler borde lära känna? Mejla mig eller kommentera om du sitter inne på ett uppslag till önskereportage så försöker jag göra er tillfreds.

12 kommentarer:

Jonas sa...

Roffe ruff, PLEASE! Intervjua roffe ruff! Fråga honom om vad som väntar i framtiden osv!

Unknown sa...

http://viewmorepics.myspace.com/index.cfm?fuseaction=viewImage&friendID=35890627&albumID=3841059&imageID=70295020

African Child & the Prophet Unifications andra album släpps 28 april!

Lovar att det är riktigt hett album

Peace
Admin Maria

Prince Herring sa...

Maria, hör av dig med kontaktuppgifter på min mejladress istället.

Anonym sa...

Governor Andy, som dessutom blir skivaktuell inom kort med två plattor!

Prince Herring sa...

Roffe Ruff ska jag nog kunna lösa. Governor Andy är en tuffare nöt. Men jag fortsätter jobba på honom ett halvår till... ;)

arvid sa...

en liten intervju med ital skurk inför fullängdarn hade vart trevligt. annars är ju kung kodums släpp spännande också... eller hela i-ration för den delen

Prince Herring sa...

Arvid, I-ration är på gång. Självklart blir det mer med både Ital Skurk och Kung Kodum när det närmar sig skivsläpp. :)

arvid sa...

gott. du sköter din blogg med bravur vill jag tillstå!

Knajht sa...

Kapten Röd! Även han ska ju släppa ny skiva snart, plus att han verkar ha ett finger med i spelet lite överallt samtidigt!

För övrigt gillar jag verkligen bloggen, keep up the good work! :D

Anonym sa...

Det är spelning i helgen i uppsala, clash mellan två sound system. Meditative sounds och Jah Massive. Kanske vore nått att skriva om och bevaka?

Prince Herring sa...

Det vore det absolut, men bloggredaktören åker på påskledighet. Skulle behöva en extra bloggare som kan bevaka spelningar ibland.

Anonym sa...

Du kan nog få tag på seriösa extrabloggare i Uppsala utan problem=) Finns filmer, bilder och soundtape från senast iaf. Var för övrigt en ovanligt nice spelning. Otroligt skön vibe.
Blessings