Besök svereggae.se istället!

Kära läsare. Nu är sajten svereggae.se i skarpt läge. Det återstår en del putsande och ni kan räkna med att det händer en del förändringar de kommande veckorna, men nu är jag såpass nöjd med sajten att jag släpper ut den. Det här betyder att svenskreggae.blogspot.com inte uppdateras och ni ska istället besöka svereggae.se för nyheter. Hela arkivet härifrån är överflyttat. Hoppas ni kommer trivas på nya adressen! :)

16 mars, 2010

"Serengeti är svinbra!"

Än så länge har Svenska Reggaebloggen inte hört mycket av Serengetis debutplatta som släpps om en månad, inte mer än vad ni andra också kunnat höra. Men en som har hört är Gillis Bengtsson på skivbolaget SwingKids.

"Serengetis kommande platta är svinbra. Några sprillans nya låtar är riktiga klubb- och radiohits. Särskilt låt nummer fem på plattan är min stora favorit just nu. De borde kunna få ta världen med storm", skriver Gillis i sin blogg.

1 kommentar:

Winald sa...

Jag kan itne tänka mig annat än att den är riktigt bra!
Tycker att reggaebloggen borde få lyssna.
(försöker höra med dem)