Besök svereggae.se istället!

Kära läsare. Nu är sajten svereggae.se i skarpt läge. Det återstår en del putsande och ni kan räkna med att det händer en del förändringar de kommande veckorna, men nu är jag såpass nöjd med sajten att jag släpper ut den. Det här betyder att svenskreggae.blogspot.com inte uppdateras och ni ska istället besöka svereggae.se för nyheter. Hela arkivet härifrån är överflyttat. Hoppas ni kommer trivas på nya adressen! :)

20 mars, 2010

Tackar på förhand

För en vecka sedan eller två gick Svenska Reggaebloggen ut med en efterlysning om hjälp med logga och design av bloggen. Det värmer så att flera nappat på erbjudandet. Först var det en gammal gymnasieklasskompis som följer bloggen på Facebook som ville hjälpa till. Sedan hörde en webbdesigner av sig som också följer bloggen och i dag kom ytterligare en räddare i nöden som dessutom direkt skickade sina förslag på logga mm. Det är fantastiskt kul!

Som om det inte vore nog, jag har dessutom vänligt avböjt ytterligare en som ville hjälpa mig. Så, nu drar jag ett streck i designhjälpen och säger att jag får/har fått den hjälp jag efterfrågat, mer än väl. Vilken logga det blir kommer ni se inom kort. Jag väntar in två förslag till och sedan bestämmer jag mig. Tack alla som engagerar/har engagerat sig! :)

Inga kommentarer: