Besök svereggae.se istället!

Kära läsare. Nu är sajten svereggae.se i skarpt läge. Det återstår en del putsande och ni kan räkna med att det händer en del förändringar de kommande veckorna, men nu är jag såpass nöjd med sajten att jag släpper ut den. Det här betyder att svenskreggae.blogspot.com inte uppdateras och ni ska istället besöka svereggae.se för nyheter. Hela arkivet härifrån är överflyttat. Hoppas ni kommer trivas på nya adressen! :)

22 mars, 2010

Succén fortsätter

Ni besökare fortsätter att göra mig överväldigad. Svenska Reggaebloggen satte ett enormt besöksrekord den här veckan! Det gamla rekordet på drygt 700 besökare per vecka slogs med 200 besökare(!). Jag hoppas verkligen att ni nya läsare stannar kvar.

Designhjälp har jag blivit erbjuden i massor, och en ny logga/banner kommer komma snart.

Det har varit lite tunt med långa intervjuer på sistone, förutom den med Björn Owen Johansson. Jag får skylla på babydimman som gett en något nedsatt kreativitet. Men bebisen är snart två månader och sömnen börjar bli normal igen för mig. Inom kort borde min dator, med all musik och all grundläggande blogginformation i, vara tillbaka från service. Så mycket längre tid än tre veckor borde det inte ta att få en fläkt utbytt. Det finns alltså hopp om en ökad kreativitet igen. Det vore på sin plats när antalet besökare ökar.

3 kommentarer:

Lars sa...

Grattis, du är väl värd varje besökare.

Jah Guide sa...

Grattis! Kul att de funkar fint. Om jag ska återkomma vill jag dock ha mer Sound System som du skrivit att det är en av dina luckor inom reggae. Märks verkligen att det är en lucka, Uppsala är ju en av europas största sounds-städer och här finns knappt något alls. Vi har producenter, labels, flertalet folk som spelar grejjerna och många trogna lyssnare. För oss som inte vill höra på röda kaptener och liknande så kan det vara kul att läsa om något annat än detta.

Prince Herring sa...

Du har förstås helt rätt. Kan du hjälpa mig? Hur ska jag börja?