Besök svereggae.se istället!

Kära läsare. Nu är sajten svereggae.se i skarpt läge. Det återstår en del putsande och ni kan räkna med att det händer en del förändringar de kommande veckorna, men nu är jag såpass nöjd med sajten att jag släpper ut den. Det här betyder att svenskreggae.blogspot.com inte uppdateras och ni ska istället besöka svereggae.se för nyheter. Hela arkivet härifrån är överflyttat. Hoppas ni kommer trivas på nya adressen! :)

01 mars, 2010

Daniel Asher vill vara med

Ytterligare en grupp har hört av sig och vill medverka i min lista över kommande skivsläpp i vår. Det är Daniel Asher och Jah Covenant Band som släpper skiva i mars/april. Tolv tunga rootslåtar utlovas. Självklart får de vara med på listan och det kommer bli en text om bandet när det närmar sig skivsläpp.

För övrigt är min tredje bebis (efter mina två barn) inlämnad på service. Den bärbara datorn mådde inte bra och i den fanns alla kontakter med Reggaesverige, all musik, foton osv. Dessutom börjar redaktören i dag måndag att jobba igen efter fem veckors babylycka, så om bloggen inte blir lika flitigt uppdaterad de kommande dagarna så vet ni varför.

1 kommentar:

Unknown sa...

Måste ge komplimang till dig som driver bloggen då jag besöker den varje dag o tycker att det som skrivs o tas upp är väldigt intressant o välskrivet! Mvh: Linus / Peace