Besök svereggae.se istället!

Kära läsare. Nu är sajten svereggae.se i skarpt läge. Det återstår en del putsande och ni kan räkna med att det händer en del förändringar de kommande veckorna, men nu är jag såpass nöjd med sajten att jag släpper ut den. Det här betyder att svenskreggae.blogspot.com inte uppdateras och ni ska istället besöka svereggae.se för nyheter. Hela arkivet härifrån är överflyttat. Hoppas ni kommer trivas på nya adressen! :)

18 juli, 2010

Öland Roots: en vinnare utsedd!

När jag gick in för att ta reda på vilket som är Öland Roots bästa camp hade jag ingen aning om hur mycket tid och kraft det faktiskt skulle kräva, men efter moget övervägande kom jag fram till att det bara kunde finnas en rättmätig vinnare: Camp Ing! Här är juryns (min) motivering:

Detta camp tog emot mig med öppna armar och med en atmosfär präglad av kärlek, spontanitet och humor fick de en att känna sig som hemma direkt. Ett skönt galet camp med en mångfald av olika men lika underbara personer som alla bidrog till att göra detta camp till det vinnande!

Gratulerar till titeln Öland Roots bästa camp 2010! Som pris får ni, förutom titeln, två skivor med African Child & The Prophet Unification!

Tack så mycket till alla camps som tog in mig och hjälpte till att göra min festival så underbar som den var! Ni som tyvärr inte fick chansen att vara med i årets tävling får hoppas på bättre lycka nästa år, då jag förhoppningsvis ska hinna med lite fler, även om det är omöjligt att hinna med alla så ska jag i varje fall göra ett försök!

Sebastian Fernstedt

3 kommentarer:

danishen sa...

alla är välkomna att joina vårt camp nästa år igen!

kärlek o respekt ^^

Niklas "Stinky" Blomstrand sa...

Jag är riktigt stolt över att vi fått denna utmärkelse! :]

Tack till alla som någon gång besökte oss i Camp Ing, ni som råkade missa oss får chansen nästa år!

kärlek och respekt // Stinky.

Anonym sa...

Kul med lite rapporter från Öland roots!

Det börjar väll bli dags att dra en vinnarna i mysticmann-tävlingen snart?