Besök svereggae.se istället!

Kära läsare. Nu är sajten svereggae.se i skarpt läge. Det återstår en del putsande och ni kan räkna med att det händer en del förändringar de kommande veckorna, men nu är jag såpass nöjd med sajten att jag släpper ut den. Det här betyder att svenskreggae.blogspot.com inte uppdateras och ni ska istället besöka svereggae.se för nyheter. Hela arkivet härifrån är överflyttat. Hoppas ni kommer trivas på nya adressen! :)

16 juli, 2010

Öland Roots: kortrapport 2

(skriven 16/7 kl 20.36) 
Då har man sett den första artisten här också! Kan meddela att Marcus Berg var riktigt bra, läs mer om det i recensionen som kommer i morgon. Utöver det kan jag meddela att vattnet är förvånansvärt varmt, myggen förvånansvärt frånvarande och på backstageområdet har storheter som Kaptenen och Promoe redan siktats! Nu rör jag mig ut i massorna på campingen igen för att försöka utröna vilket som egentligen är festivalens bästa camp, ha det fint tills vidare!

Sebastian Fernstedt

Ps. Sebastian meddelar att det i morgon kommer recensioner av Marcus Berg och Helt Offs konserter.

Inga kommentarer: