Besök svereggae.se istället!

Kära läsare. Nu är sajten svereggae.se i skarpt läge. Det återstår en del putsande och ni kan räkna med att det händer en del förändringar de kommande veckorna, men nu är jag såpass nöjd med sajten att jag släpper ut den. Det här betyder att svenskreggae.blogspot.com inte uppdateras och ni ska istället besöka svereggae.se för nyheter. Hela arkivet härifrån är överflyttat. Hoppas ni kommer trivas på nya adressen! :)

17 juli, 2010

Öland Roots: kortrapport 3

(skriven 17/7 kl 00.20)

Helt Off har spelat precis och det var det tyngsta giget än så länge! Gästade gjorde inga mindre än Timbuktu och Promoe, den senare för första gången i Helt Offs historia såvitt jag vet. Vänta er en riktig recension med många plus under morgondagen!

I övrigt är tävlingen om festivalens bästa camp i full gång och för att bidra med lite skvaller kan jag hinta om att jag har sett flertalet medlemmar ur Slag från Hjärtat på området. Nu närmar sig natten med stormsteg och jag styr stegen mot mitt tält för en stunds stilla kontemplation över denna dag samt för att ladda batterierna inför morgondagen, som lär bli lika häftig som den här.

Sebastian Fernstedt

Inga kommentarer: