Besök svereggae.se istället!

Kära läsare. Nu är sajten svereggae.se i skarpt läge. Det återstår en del putsande och ni kan räkna med att det händer en del förändringar de kommande veckorna, men nu är jag såpass nöjd med sajten att jag släpper ut den. Det här betyder att svenskreggae.blogspot.com inte uppdateras och ni ska istället besöka svereggae.se för nyheter. Hela arkivet härifrån är överflyttat. Hoppas ni kommer trivas på nya adressen! :)

19 maj, 2010

Lyssna exklusivt på Helt Off

Många är vi som väntar på Marknadens Soldat, Helt Offs nya album. Det släpps om precis en vecka till alla, men för er som är medlemmar i Spotify Premium finns nu möjlighet att höra hela skivan, vad jag förstår.

Svenska Reggaebloggen har inte något sådant konto och får helt enkelt hålla till godo med singeln Tillsammans. Grattis till er andra som kan höra skivan. Gästrecension någon? ;)

7 kommentarer:

Jalu sa...

Du borde ju kunna köpa ett dagspass för 9 kr så kan du lyssna i 24 timmar?

Prince Herring sa...

Finns det sådant? Jag har inte utforskat Spotify så noga. Tack för tipset! :)

Jalu sa...

Verkar dock som de gjort om mycket senaste dagarna...ajja du får kolla =)

Anonym sa...

Länge leve spotify! :D

Aisha sa...

Hej där. Vad kul att ni skriver om reggae. Jo undrar, kan ni spana in min blogg? Det är den videoblogg. Där jag postar upp videor på mig själv där jag sjunger. Och den sista låten jag spelade in för några dagar sedan av Bob Marley, Redemption song!
Hoppas ni gillar den!!

Anonym sa...

Har inte kollat detta, men här sägs att det är öppet för alla nu.
http://www.nyteknik.se/popular_teknik/teknikrevyn/article779709.ece

Jakob

Ek sa...

Mycket bra album kan jag tala om. Vänta er något gott på releasedagen. Det gör jag :)
Får värma upp med låtarna på Spotify tills jag får skivan, så man verkligen är inlyssnad på spelningen den 4/5.