Besök svereggae.se istället!

Kära läsare. Nu är sajten svereggae.se i skarpt läge. Det återstår en del putsande och ni kan räkna med att det händer en del förändringar de kommande veckorna, men nu är jag såpass nöjd med sajten att jag släpper ut den. Det här betyder att svenskreggae.blogspot.com inte uppdateras och ni ska istället besöka svereggae.se för nyheter. Hela arkivet härifrån är överflyttat. Hoppas ni kommer trivas på nya adressen! :)

10 maj, 2010

Prince Herring 1 år!

I dag är det ett år sedan Prince Herring började blogga om svensk reggae. Då var det ett trevande försök att komma med tips om svenska dubbar på skiva i forumet Skawars. Här kan du läsa första inlägget, senare överflyttat hit. En del av er har varit med från starten. Det känns förstås extra kul! Sedan dess har ni blivit så många fler, från 10-15 dagligen efter en månad till nästan 200 dagliga besökare! Förmodligen är ni ännu fler, men det är vad min besöksräknare visar.

Fortsätt fortsätta! Jag gör mitt och ni läser! Jag puffar återigen för kalendern som jag tror kan bli en glädjespridare. Men det bygger på samverkan med artister och arrangörer. Ni/de måste skapa evenemang i Facebook och bjuda in Prince Herring. Då kommer vi alla ha en unik evenemangskalender för hela landet. Bra va?

4 kommentarer:

Samuel Mancho sa...

Bästa som har hänt Svensk Reggae Blogg!

Keep The good Work up!!

Bless!

Prince Herring sa...

Ååå, tack Samuel! Supersnällt! Jag fortsätter fortsätta!

Knajht sa...

Grattis på årsdagen, hoppas att du fortsätter i många år till ^^

MrG sa...

STOR big up!!!