Besök svereggae.se istället!

Kära läsare. Nu är sajten svereggae.se i skarpt läge. Det återstår en del putsande och ni kan räkna med att det händer en del förändringar de kommande veckorna, men nu är jag såpass nöjd med sajten att jag släpper ut den. Det här betyder att svenskreggae.blogspot.com inte uppdateras och ni ska istället besöka svereggae.se för nyheter. Hela arkivet härifrån är överflyttat. Hoppas ni kommer trivas på nya adressen! :)

05 maj, 2010

Nytt i bloggen

Under rubriken men före nyheterna har jag lagt in ett fliksystem. Det är främst tänkt som ett informationsfält för skivbolag/artister/marknadsförare som vill komma i kontakt med mig. Där ligger också en liten presentation om Prince Herring.

I övrigt har bloggen genomgått en layout-förändring. Till det bättre tycker jag, hoppas ni tycker det också. Nu återstår bara smärre förändringar, så dagens utseende är det som gäller tills vidare.

Inga kommentarer: