Besök svereggae.se istället!

Kära läsare. Nu är sajten svereggae.se i skarpt läge. Det återstår en del putsande och ni kan räkna med att det händer en del förändringar de kommande veckorna, men nu är jag såpass nöjd med sajten att jag släpper ut den. Det här betyder att svenskreggae.blogspot.com inte uppdateras och ni ska istället besöka svereggae.se för nyheter. Hela arkivet härifrån är överflyttat. Hoppas ni kommer trivas på nya adressen! :)

17 maj, 2010

Välkomna Sebastian - bloggens nya medarbetare

Länge har Prince Herring sökt en medarbetare här i bloggen, för att kunna täcka mer livekonserter än vad som varit möjligt hittills. Efter 531 egenhändigt skrivna inlägg på ett år så är det dags! I dag kan bloggen stolt presentera Sebastian Fernstedt, Svenska Reggaebloggens nyaste medarbetare.

"Hej allihopa, jag heter Sebastian Fernstedt och har tänkt skriva lite åt Svenska Reggaebloggen framöver! Jag pluggar för tillfället i Lund och ska försöka göra mitt bästa för att täcka de reggaeevenemang som händer i Skåne med omnejd så tipsa gärna bloggen om saker som händer här nere!

Nog om mig, här följer mitt första bidrag till bloggen, en recension från African Child & The Prophet Unifications konsert på Bodoni i Malmö den 13/5".

Välkommen Sebastian! Om du som läser det här undrar om det finns utrymme även för dig att skriva konsertrecensioner, kontakta bloggen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tips: Baobabfestivalen i Malmö i mitten på juli!

Prince Herring sa...

Tack för tipset, Ida!