Besök svereggae.se istället!

Kära läsare. Nu är sajten svereggae.se i skarpt läge. Det återstår en del putsande och ni kan räkna med att det händer en del förändringar de kommande veckorna, men nu är jag såpass nöjd med sajten att jag släpper ut den. Det här betyder att svenskreggae.blogspot.com inte uppdateras och ni ska istället besöka svereggae.se för nyheter. Hela arkivet härifrån är överflyttat. Hoppas ni kommer trivas på nya adressen! :)

10 maj, 2010

Tröja?

Jag funderar på att designa en snygg t-tröja. Kan det vara något som intresserar er? Rösta först i min omröstning så jag vet hur stort intresset är, och så får ni gärna kommentera vad en t-tröja, som det står Svenska Reggaebloggen på, får kosta. 150? 200? 250? Designen är än så länge på idéstadiet. :)

Här till höger ser ni hur min egen tröja ser ut, finns i ett exemplar. Den gjordes på Spreadshirt. Så kommer inte tröjan se ut som jag vill sälja.

1 kommentar:

Samuel Mancho sa...

Grymmt!
Tänkte på Placeringen av texten.. Kanske testa och placera den på lite olika ställen o se vart den passar bäst.

Bless!